loading...
عکس . موسقی . خبر T68.3DE.IR
تنها بازدید : 196 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)
دخترم جرالدین، از تو دورم ولی یک لحظه تصویر تو از دیدگانم دور نمی شود. تو کجایی؟ در پاریس روی صحنه تاتر با شکوه (شانزلیزه). این را میدانم چنان است که گویی در این سکوت شبانگاهی آهنگ قدمهایت را می شنوم. شنیده ام نقش تو در این نمایش پر شکوه نقش آن دختر زیبای حاکمی است که اسیرخان تاتار شده است.

جرالدین، در نقش ستاره باش و بدرخش اما اگر فریاد تحسین آمیز تماشاگران و عطر مستی آور گلهایی که برایت فرستاده اند به تو فرصت هوشیاری داد بنشین و نامه ام را بخوان. من پدر تو هستم و امروز نوبت توست که صدای کف زدنهای تماشاگران گاهی تو را به آسمانها ببرد. به آسمان ها برو ولی گاهی هم به زمین بیا و زندگی مردم عادی را تماشا کن. زندگی آنان که پاهایشان از بینوایی میلرزد و هنرنمایی میکنند.

من خود یکی از ایشان بوده ام. دخترم تو درست مرا نمی شناسی! در آن شبهای بس دور با تو قصه های بسیار گفتم اما غصه های خود نگفتم که آن هم داستانی بس شنیدنی دارد. داستان آن دلقک گرسنه که در پست ترین صحنه های لندن آواز می خواند و صدقه می گیرد داستان من است. من طعم گرسنگی را چشیده ام من درد نابسامانی را کشیده ام و از اینها بدتر رنج حقارت آن دلقک دوره گرد را که اقیانوسی از غرور در دلش موج میزند و سکه آن رهگذر غرورش را خرد میکند. با این همه من زنده ام و از زندگان پیش از آنی که بمیرند حرفی نباید زد.

دخترم دنیایی که تو در آن زندگی می کنی دنیای هنرپیشگی و موسیقی است. نیمه شب آن هنگام که از سالن پرشکوه تاتر بیرون می آیی آن ستایشگران ثروتمند را فراموش کن. حال آن راننده تاکسی که تو را به منزل می رساند بپرس. حال زنش را جویا شو و اگر باردار بود و پولی برای خرید لباس بچه نداشت مبلغی پنهانی در جیبش بگذار. به نماینده خود در پاریس گفته ام فقط وجه این نوع خرجهای تو را بی چون و چرا بپردازد ولی برای خرجهای دیگرت باید صورتحساب آن رابفرستی. دخترم گاه و بیگاه با مترو و اتوبوس شهر را بگرد و مردم را نگاه کن، زنان بیوه و کودکان یتیم را بشناس و دست کم روزی یکبار بگو : من هم یکی از آن ها هستم.

تو واقعا یکی از آنان هستی نه بیشتر. هنر قبل از آنکه دو بال به انسان بدهد اغلب دو پای او را می شکند. وقتی به مرحله ای رسیدی که خود را برتر از تماشاگران خویش بدانی همان لحظه تاتر را ترک کن و با تاکسی خود را به حومه پاریس برسان من آن جا را خوب می شناسم. آن جا بازیگران همانند خویش را خواهی یافت که از قرنها پیش زیباتر از تو چالاکتر از تو و مغرور تر از تو هنر نمایی می کنند اما در آن جا از نور خیره کننده تاتر(شانزه لیزه)خبری نیست.

دخترم جرالدین، چکی سفید امضا برایت فرستاده ام که هر چه دلت می خواهد بگیری و خرج کنی ولی هر وقت خواستی دو فرانک خرج کنی با خود بگو سومین فرانک از آن من نیست. این برای یک مرد فقیر و گمنام است که امشب به یک فرانک احتیاج دارد. جستجو لازم نیست این نیازمند گمنام را اگر بخواهی در همه جا خواهی یافت. اگر از پول و سکه برایت حرف می زنم برای آن است که از نیروی فریب و افسون پول این فرزند بیجان شیطان خوب آگاهم. من زمانی دراز در سیرک زیسته و همیشه و هر لحظه برای بندبازان روی ریسمانی بس نازک و لرزنده نگران بوده ام.

اما دخترم این حقیقت را بگویم که مردم برروی زمین استوار و گسترده بیشتر از بندبازان بر روی زمین استوار سقوط می کنند. شاید شبی درخشش گرانبها ترین الماس دنیا تو را فریب دهد و آن شب است که این الماس آن ریسمان نا استوار زیر پای تو خواهد بود و سقوط تو حتمی است. روزی که چهره زیبای یک اشراف زاده بی بند و بار تو را بفریبد و آن روزی است که بند بازی ناشی خواهی بود و همیشه بندبازان ناشی سقوط می کنند.

از این رو دل به زر و زیور مبند که بزرگترین الماس این جهان آفتاب است که خوشبختانه بر گردن همه می درخشد. اگر روزی دل به مردی آفتاب گونه بستی با او یکدل باش و براستی او را دوست بدار. به مادرت گفته ام که در این خصوص برای تو نامه ای بنویسد او بهتر از من معنی عشق را می داند. او برای تعریف عشق که معنی آن یکدلی است شایسته تر از من است.

دخترم برهنگی بیماری عصر ماست. به گمان من تن تو باید مال کسی باشد که روحش را برای تو عریان کرده است. حرف بسیار برای تو دارم ولی به وقت دیگر می گذارم و با این آخرین پیام نامه را پایان می بخشم :

"انسان باش. پاکدل و یکدل زیرا گرسنه بودن صدقه گرفتن و در فقر مردن بارها قابل تحمل تر از پست و بی عاطفه بودن است"

"پدرت، چارلی چاپلین"

تنها بازدید : 215 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)
دکتر: هفتاد ساعت بیهوشی داریم. هشت ماه دوران نقاهت و رژیم غذایی خاص مثلا هر روز باید یک لیوان روغن کرچک بخورید و مقادیری برگ درخت نارنج و ممکنه تا آخر عمر در حالت اسهال اونهم از نوع بدخیمش بمونید تازه اگه از هفتاد ساعت بیهوشی جان سالم به در ببرید و تو اون ساعت ها حافظه خودتون رو از دست ندید. ممکنه اسم خودتون رو فراموش کنید و خانواده خودتون رو نشناسید.

دخترجوان: ( با کمی تردید) اون وقت خوشگل میشم؟ میتونم شوهر کنم؟
دکتر: امکانش هست باید ببینیم بدنتون چقدر جواب میده.

دخترجوان: من حاظرم بخاطر اینکه روی اون دختر خالم رو که دماغش رو عمل کرد کم کنم همه خطراتش رو قبول کنم.
دکتر: باید یه فرم پر کنید که تمام عوارض عمل رو به عهده میگیرد و در صورت بروز هر اتفاقی هیچ مسئولیتی به گردن ما نیست. میدونید که بهداشت جدیدا خیلی سخت میگیره.

دخترجوان: همش رو ندید امضا میکنم تو فقط منو خوشگل کن دكتر تا بتونم با یه جوون خوش تیپ ازدواج کنم.
دکتر: جدیدا بر اثر تحریم ما از مواد داخلی استفاده میکنیم شما که مشکلی ندارید؟

دخترجوان: مثلا چی؟
دکتر: مثلا به جای سیلیکون ممکنه از چوب پنبه استفاده کنیم و یا از غضروف مرغ برای شکل دادن به دماغ شما و برای سفیدی پوستتون از گچ ساختمانی استفاده کنیم و برای سفت کردن سینه هاتون از سیمان سفید. شما که مشکل ندارید؟

دخترجوان: اون وقت دماغم صاف میشه؟
دکتر: به شرطی که مثل اون دفعه شاغول مش غلام خراب نباشه و طراز باشه.

دخترجوان: یعنی اون وقت خوشگل میشم؟
دکتر: اگه جناب عزراعیل بی موقع سر و كله اش پیدا نشه بعد از این عمل آره.

دخترجوان: خب پس زود منو عمل کنید آقای دکتر.
دکتر: خب برید تو اتاق بغلی تا بیهوشتون کنند.
دکتر: آخ راستی یادم رفت ما ماده بیهوشی نداریم تو اون اتاق با یه بیل میزنند تو سرتون تا بیهوش بشید لطفا جیغ نزنید چون ما هنوز مراحل مجوز گرفتنمون از بهداشت سپری نشده خودتون که میدونید اینروزها چقدر سخت مجوز درمانگاه زیبایی میدن.

دخترجوان: مرسی، باشه نترسید قول میدم جیغ نزنم، ولی آقای دكتر شما هم باید قول بدی كه من خیلی خوشگل بشم ها.
دکتر: ممنون.

چند لحظه بعد :
بدلیل موجود نبودن بیل ناچارا با ابزاری شبیه كلنگ این بیهوشی انجام شد كه در نتیجه دختر نتوانست به قولش عمل كند و متاسفانه پس از كشیدن جیغی بلند بلافاصله به خواب ابدی فرو میرود. خدایش بیامرزد که در حسرت زیبایی ناكام ماند و خلاصه دار فانی را وداع گفت. و این درس عبرتی شد برای دیگر دختران زیبا پسند تا به متد های زیبایی عصر حاضر زیاد اعتماد نكنند.

پیام اخلاقی : البته این یك نمایشنامه به سبك روحوضی بود كه اجرا شد ولی بطور كلی زیبایی خوبه، تا اندازه ای هم ملاک هست، خرج کردن برای زیبایی هم تا اندازه ای بد نیست، ولی هیچ تعریفی جامع تر از این نیست كه شما دختر خانم های ایرونی باید قدر زیبایی واقعی خودتون رو بیشتر بدونید و تحت تاثیر اینگونه مسائل نباید خوشگلی خدادادی و اورجینال رو ناشیانه دستكاری كرد ! نظر شما چیه ؟
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
MITRA
تنها بازدید : 202 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)

 

Decide - تصمیم بگیرید
 تصمیم بگیرید که در زندگی موفق باشید. در آن صورت شادی راهش را
به طرف شما پیدا می کند و اتفاقات خوشایند و دلپذیری برای شما رخ خواهد داد.

E
xplore - کاوشگر باشید
 جستجو و آزمایش کنید. دنیا چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد و شما هم قادرید چیزهای زیادی را ارائه دهید. هر زمان که کار جدیدی را آزمایش می کنید خودتان را بیشتر می شناسید.

F
orgive - ببخشید
 ببخشید و فراموش کنید. کینه فقط بارتان را سنگین تر می کند و الهام بخش ناخوشایندی است. از بالا به موضوع نگاه کنید و به خاطر داشته باشید که هر کسی امکان دارد اشتباه کند.

G
row - رشد کنید
 
عادات و احساسات نادرست خود را ترک کنید
تا نتوانند مانع رشد و سد راه شما برای رسیدن به اهدافتان شوند.

H
ope - امیدوار باشید
 به بهترین چیزها امید داشته باشید و هرگز فراموش نکنید که هر چیزی امکان پذیر است،
البته اگر در کارهایتان پشتکار داشته باشید و از خدا کمک بخواهید.

I
gnore - نادیده بگیرید
 امواج منفی را نادیده بگیرید. روی اهدافتان تمرکز کنید و موفقیت های گذشته را بخاطر بسپارید. پیروزی های گذشته نشانه و رابطی برای موفقیت های آینده هستند.

J
ourney سفر کنید
 به جاهای جدید سر بزنید و با فکر روشن، امکانات جدید را آزمایش کنید. سعی کنید هر روز چیزهای جدیدی را بیاموزید، بدین صورت رشد خواهید کرد و احساس زنده بودن می کنید.

K
now - آگاه باشید
 آگاه باشید که هر مساله ای هر چقدر هم که سخت و دشوار باشد در نهایت حل خواهد شد. همانطور که گرمای مطبوع و دلپذیر بهار پس از سرمای طاقت فرسای زمستان می آید.

L
ove - دوست بدارید
 اجازه دهید که عشق به جای نفرت، قلبتان را پر کند. زمانی که نفرت در قلب شما ساکن است هیچ فضای خالی برای عشق وجود ندارد، اما موقعی که عشق در قلبتان ساکن است،
تمام خوشبختی و شادی در وجودتان قرار دارد.

M
anage - مدیر باشید
 بر زمان مدیریت داشته باشید، تا استرس و نگرانی کمتری شما را رنج دهد.
استفاده درست از زمان باعث می شود که روی موضوعات مهم بهتر تمرکز کنید.

N
otice - توجه کنید
 
هرگز افراد فقیر، ناامید، رنج کشیده و ضعیف را نادیده نگیرید
و هر نوع کمکی را که قادرید به این افراد ارائه دهید از آنان دریغ نکنید.

O
pen - باز کنید
 چشم هایتان را باز کنید و به تمام زیباییهایی که در اطرافتان وجود دارد نگاه کنید،
حتی در سخت ترین و بدترین شرایط، چیزهای زیادی برای سپاسگزاری وجود دارد.

P
lay - بازی و تفریح کنید
 
فراموش نکنید که در زندگیتان تفریح و سرگرمی داشته باشید.
بدانید که موفقیت بدون شادی و لذت های مشروع، مفهومی ندارد.

Q
uestion - سوال کنید
 چیزهایی را که نمی دانید بپرسید، زیرا که شما برای یاد گرفتن به این کره خاکی آمده اید.

R
elax آرامش داشته باشید
 اجازه ندهید که نگرانی و استرس بر زندگی شما حاکم شود
و به یاد داشته باشید که همه چیز در نهایت درست خواهد شد.

S
hare - سهیم شوید
 استعدادها، مهارتها، دانش و توانائیهایتان را با دیگران تقسیم کنید،
زیرا هزاران برابر آن به سمت خودتان برمی گردد.

T
ry - تلاش کنید
 
حتی زمانی که رویاهایتان غیر ممکن به نظر می رسند تلاشتان را بکنید.
با تلاش و مشارکت در انجام کارها ماهر و خبره می شوید.

U
se - استفاده کنید
 از استعدادها و توانایی هایتان به عنوان بهترین هدیه استفاده کنید. استعدادهایی که تلف شوند ارزشی ندارند. استفاده صحیح از استعدادها و تواناییهایتان برای شما
پاداش های غیرمنتظره ای به دنبال دارد.

V
alue - احترام بگذارید
 برای دوستان و اقوامی که شما را حمایت و تشویق کرده اند، ارزش قایل شوید
و هر کاری که از دستتان بر می آید برای آنها انجام دهید.

W
arm - صمیمی باشید
 با اطرافیانتان صمیمی باشید و نگذارید فضای اخلاقیتان
به سمت و سویی جز صمیمیت منتهی شود.

X
-Ray - اشعه ایکس
 
با دقت و شبیه اشعه ایکس به قلب های انسانهای اطراف خود بنگرید،
در نتیجه شما زیبایی و خوبی را در قلب آنها خواهید دید.

Y
ield - اجازه دهید
 اجازه دهید که صداقت و درستکاری وارد زندگیتان شود.
اگر شما در راه درستی حرکت کنید در انتها سعادت واقعی را خواهید یافت .

Z
oom - تمرکز کنید
 
زمانی که خاطرات تلخ، ذهنتان را پر کرده است سعی كنید با مثبت اندیشی به آینده فكر كنید
و بر خوشبختی كه در ادامه ی عمر در انتظارتان است تمركز كنید.
 

تنها بازدید : 219 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)

چقدر بيشتر از آنچه كه قصد داريد، در اينترنت مي‌مانيد؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر بخاطر آنلاين ماندن، اعضاي خانواده را ناديده گرفته‌ايد؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

چقدر اينترنت را به بودن با همسرتان ترجيح مي‌دهيد؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

چقدر از طريق اينترنت، با كاربران ديگر رابطه برقرار مي‌كنيد؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر ديگران از شما، بخاطر ميزان آنلاين بودن‌تان شاكي هستند؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر بخاطر اينترنت، نمرات و كارهايتان در مدرسه اُفت كرده است؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر ايميل‌هايتان را پيش از كارهاي ضروري ديگرتان چك مي‌كنيد؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر عملكرد كاري و بهره‌وري شما، بخاطر اينترنت آسيب ديده است؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

وقتي از شما می‌پرسند كه چه كارهايي آنلاين انجام مي‌دهيد، چقدر در موضع تدافعي يا پنهان‌كاري قرار مي‌گيريد؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر افكار آزار دهنده در زندگي را با افكار آرام‌بخش در اينترنت خنثي مي‌كنيد؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر وقتي در اينترنت هستيد، احساس مي‌كنيد توان پيش‌بيني امور را داريد؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر فكر مي‌كنيد كه زندگي بدون اينترنت، چيزي كسالت‌بار؛ تهي و بي‌لذت است؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر وقتي كسي هنگام آنلاين بودن مزاحم شما مي‌شود، غُر مي‌زنيد؛ فرياد مي‌زنيد يا عصباني مي‌شويد؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر بخاطر قطع نكردن اينترنت، دچار بي‌خوابي هستيد؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر فكر مي‌كنيد در حالت آفلاين، حواس‌پرتي داريد؛ ولي در حالت آنلاين بهتر هستيد؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر وقتي آنلاين هستيد اين جمله را بكار مي‌بريد: فقط چند دقيقه مونده، الان ميام.


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر سعي كرده‌ايد از ميزان آنلاين بودن خود بكاهيد و موفق نشده‌ايد؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر سعي داريد ميزان آنلاين بودن‌تان را از ديگران مخفي كنيد؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر ميزان آنلاين بودن را به بيرون رفتن با ديگران ترجيح مي‌دهيد؟
۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شود

 

 

چقدر وقتي آفلاين هستيد، احساس افسردگي و عصبيت داريد كه با آنلاين شدن از بين مي‌رود؟


۱-به ندرت ۲-گاه گاهي ۳-غالباً ۴-بكرات ۵-هميشه
شامل حال من نمي‌شو

 

 

تنها بازدید : 212 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه با اینكه خیلی بدم من را log off نمی كند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه همه چیز من را می داند ولی SEND TO ALL نمی كند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه می گذارد هر جایی كه می خواهم Invisibel بروم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه همیشه جزء friend هام می ماند و من را delete و ignore نمی كند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه همیشه اجازه، undo كردن را به من می دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه آن من را install كرده است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه هیچ وقت به من پیغام the line busy نمی دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه اراده كنم، ON می شود و من می توانم باهاش حرف بزنم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه دلش را می شكنم، اما او باز من را می بخشد و shout down ام نمی كند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه password اش را هیچ وقت یادم نمی رود، كافیه فقط به دلم سر بزنم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه تلفنش همیشه آنتن می دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه شماره اش همیشه در شبكه موجود است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه هیچ وقت پیغام no response to نمی دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه هرگز گوشی اش را خاموش نمی كند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه هیچ وقت ویروسی نمی شود و همیشه سالم است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه هیچوقت نیازی نیست براش BUZZ بدهم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه آهنگ حرف هاش همیشه من را آرام می كند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه نامه هاش چند كلمه ای بیشتر نیست، تازه spam هم تو كارش نیست

خدا را دوست دارم ، بخاطر اینكه وسط حرف زدن نمی گوید، وقت ندارم، باید بروم یا دارم با كس دیگری حرف می زنم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه من را برای خودم می خواهد، نه خودش

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه همیشه وقت دارد حرف هایم را بشنود

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه فقط وقت بی كاریش یاد من نمی افتد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه می توانم از یكی دیگر پیشش گله كنم، بگویم كه ....

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه همیشه پیشم می ماند و من را تنها نمی گذارد، دوست داشتنش ابدی است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه می توانم احساسم را راحت به آن بگویم، نه اصلا نیازی نیست بگویم، خودش میتواند نگفته، حرف ام را بخواند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه به من می گوید دوستم دارد و دوست داشتنش اش را مخفی نمی كند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه تنها كسی است كه می توانی جلوش بدون اینكه خجل بشوی گریه كنی، و بگویی دلت براش تنگ شده

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه ، می گذارد دوستش داشته باشم ، وقتی می دانم لیاقت آنرا ندارم

خدا را دوست دارم به خاطر اینكه از من می پذیرد كه بگویم : خدا را دوست دارم ...
 
تنها بازدید : 236 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)

طالع بینی عشق در ماه های مختلف

متولدین فروردین ماه

به هنگام عاشقي گويي در دنياي شواليه ها و پرنسس ها سر ميكند
قلبا عاشق است و در عشق پا برجاست

متولدین اردیبهشت ماه

عاشقي بي قرار است و كمرو ولي پرشهامت.
موسيقي بر او تاثير فراوان دارد

متولدین خرداد ماه

بر عشق ما هيچ چيز ناممكن نيست
بهترين عاشق دنياست و گفتارها و دل او پر از روياهاي عاشقانه است

متولدین تیر ماه

دلي نازك و پر از محبت و از دل سوختن مي هراسد

متولدین مرداد ماه

عاشق پيشه است و بي عشق زندگي نميكند

متولدین شهریور ماه

تا اخرین لحظه عمر ان را در قلبم نگاه خوهم داشت
عشق او شعله اي كوچك ولي جاودان است و در پي عشقي حقيقي است

متولدین مهرماه

در امور عشق ورزيده است و زندگي اش پر از ماجراهاي عاشقانه است
زن متولد مهر عشق خود را در عمل نیز یه اثبات می رساند

متولدین ابان ماه

هيجان عشق براي او زيبا و پر از جاذبه است و در عشق صادق است

متولدین اذر ماه

خوش بین است و راستگو و شاید نگاهی شاعرانه به عشق داشته باشد

متولدین دی ماه

شايد در ظاهر بي احساس باشد .ولي در قلب گرم و پر از عشق دارد

متولدین بهمن ماه

عشق خود را دير ابراز ميكند و عاشق ازادي است. اولين عشق اپ قلبش را به تپش در مي اورد و هرگز فراموش نخواهد شد.

متولدین اسفند ماه
در عشق بي نظير است. جذاب و پر نشاط است. احساساتي و رويايي است.

تنها بازدید : 231 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)

داستان کوتاه جالب و خواندنی

 زن نصف شب از خواب بیدار می‌‌شود و می‌‌بیند که شوهرش در رختخواب نیست، ربدشامبرش را می‌‌پوشد و به دنبال او به طبقه ی پایین می‌‌رود،و شوهرش در آشپزخانه نشست بود در حالی‌ که یک فنجان قهوه هم روبرویش بود . در حالی‌ که به دیوار زل زده بود در فکری عمیق فرو رفته بود...:27:

زن او را دید که اشک‌هایش را پاک می‌‌کرد و قهوه‌اش را می‌‌نوشید...
coffee

زن در حالی‌ که داخل آشپزخانه می‌‌شد آرام زمزمه کرد : "چی‌ شده عزیزم؟ چرا این موقع شب اینجا نشستی؟"
sad

شوهرش نگاهش را از قهوه‌اش بر می‌‌دارد و میگوید : هیچی‌ فقط اون موقع هارو به یاد میارم، ۲۰ سال پیش که تازه همدیگرو ملاقات می‌‌کردیم، یادته؟
sigh


زن که حسابی‌ تحت تاثیر احساسات شوهرش قرار گرفته بود، چشم‌هایش پر از اشک شد  گفت: "آره یادمه..."
:girl_sigh:

شوهرش به سختی‌ گفت:


_ یادته که پدرت ما رو وقتی‌ که رو صندلی عقب ماشین بودیم پیدا کرد؟
worried

_آره یادمه (در حالی‌ که بر روی صندلی‌ کنار شوهرش نشست)...
batting eyelashes

_یادته وقتی‌ پدرت تفنگ رو به سمت من نشون گرفته بود و گفت که یا با دختر من ازدواج میکنی‌ یا ۲۰ سال می‌‌فرستمت زندان ؟!
:27:

_آره اونم یادمه...
batting eyelashes

مرد آهی می‌‌کشد و می‌‌گوید: اگه رفته بودم زندان الان آزاد شده بودم.....
:53:
 

 

The image “http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002031F.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

تنها بازدید : 209 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)

بکس تنها

وسط صفحه Room , Desktop یاد تو درخشید
Ding صد پنجره پیچید
شکلکی زرد بخندید
یادم آمد که شبی با هم از آن Chat بگذشتیم

baxtanha

Room گشودیم و در آن PM دلخواسته گشتیم
لحظه ای بی خط و پیغام نشستیم
تو و Yahoo و Ding و دنگ
همه دلداده به یک Talk بد آهنگ

bax tanha

Windows و Hard و Mother Board
همگی دست برآورده به Keyboard
تو همه راز جهان ریخته در طرز سلامت
من بدنبال تو و معنی درك کلامت

bax tanha

یادم آمد که به من گفتی از این عشق حذر کن
لحظه ای چند بر این Room نظر کن
Chat آئینه عشق گذران است
تو که امروز نگاهت به Email ی نگران است

bax tanha

باش فردا که PM ات با دگران است
تا فراموش کنی چندی از این Log Out , Room کن
باز گفتم حذر از Chat ندانم
ترک Chat کردن هرگز نتوانم نتوانم

bax tanha

روز اول که Email ام به تمنای تو پر زد
مثل Spam تو Inbox تو نشستم
تو Delet کردی ولی من نرمیدم نه گسستم
باز گفتم که تو یک Hacker و من User مستم

bax tanha

تا به دام تو درافتم همه Room ها رو گشتم و گشتم
تو مرا Hack بنمودی . نرمیدم . نگسستم
Room ی از پایه فرو ریخت
Hacker ی Ignor تلخی زد و بگریخت

 bax tanha

Hard بر مهر تو خندید
PC از عشق تو هنگید
رفت در ظلمت شب آن شب و شبهای دگرهم
نگرفتی دگر از User آزرده خبر هم

bax tanha

نکنی دیگر از آن Room گذر هم
بی تو اما به چه حالی من از آن Room گذشتم

bax tanha

تنها بازدید : 231 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)
الو ... الو ... سلام

کسی اونجا نیست ؟؟؟

مگه اونجا خونه ی خدا نیست ؟

پس چرا کسی جواب نمیده ؟

یهو یه صدای مهربون بگوش كودك نواخته شد! مثل صدای یه فرشته ...

- بله با کی کار داری کوچولو ؟

خدا هست ؟ باهاش قرار داشتم، قول داده امشب جوابمو بده

- بگو من میشنوم

کودک متعجب پرسید : مگه تو خدایی ؟ من با خود خدا کار دارم ...

- هر چی میخوای به من بگو قول میدم به خدا بگم

صدای بغض آلودش آهسته گفت یعنی خدام منو دوست نداره ؟؟؟

- فرشته ساکت بود. بعد از مکثی نه چندان طولانی گفت نه خدا خیلی دوستت داره. مگه کسی میتونه تو رو دوست نداشته باشه؟

بلور اشکی که در چشمانش حلقه زده بود با فشار بغض شکست و بر روی گونه اش غلطید و با همان بغض گفت : اصلا اگه نگی خدا باهام حرف بزنه گریه میکنما ...

بعد از چند لحظه هیاهوی سکوت شكسته شد :

ندایی صدایش در گوش و جان كودك طنین انداز شد : بگو زیبا بگو. هر آنچه را که بر دل کوچکت سنگینی میکند بگو ...

دیگر بغض امانش را بریده بود بلند بلند گریه کرد و گفت : خدا جون خدای مهربون، خدای قشنگم میخواستم بهت بگم تو رو خدا نذار بزرگ شم تو رو خدا ... چرا ؟ ولی این مخالف با تقدیره. چرا دوست نداری بزرگ بشی؟

آخه خدا من خیلی تو رو دوست دارم قد مامانم، ده تا دوستت دارم. اگه بزرگ شم نکنه مثل بقیه فراموشت کنم؟ نکنه یادم بره که یه روزی بهت زنگ زدم ؟ نکنه یادم بره هر شب باهات قرار داشتم؟ مثل بقیه که بزرگ شدن و حرف منو نمی فهمن. مثل بقیه که بزرگن و فکر میکنن من الکی میگم با تو دوستم. مگه ما با هم دوست نیستیم؟ پس چرا کسی حرفمو باور نمیکنه ؟ خدا چرا بزرگا حرفاشون سخت سخته؟ مگه اینطوری نمی شه باهات حرف زد ؟!

خدا پس از تمام شدن گریه های کودک : آدم ، محبوب ترین مخلوق من ، چه زود خاطراتش رو به ازای بزرگ شدن فراموش میکنه ، کاش همه مثل تو به جای خواسته های عجیب من رو از خودم طلب میکردند تا تمام دنیا در دستشان جا میگرفت. کاش همه مثل تو مرا برای خودم و نه برای خودخواهی شان میخواستند. دنیا خیلی برای تو کوچک است ... بیا تا برای همیشه کوچک بمانی و هرگز بزرگ نشوی ...

و کودک کنار گوشی تلفن، درحالی که لبخندی شیرین بر لب داشت در آغوش خدا به خوابی عمیق و شگفت انگیز فرو رفته بود ...
 
تنها بازدید : 282 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)

خوش به حال کچل ها!! (طنز)

1- کچل‌ها زودتر از همه متوجه شروع بارش باران می‌شوند.

2- کچل‌ها می‌توانند با خیال راحت شیشه اتومبیل را پایین بکشند و از جریان هوا لذت ببرند.

3- آنها به راحتی می‌توانند برای رفتن به مهمترین مهمانی‌ها هم از موتورسیکلت استفاده کنند.

4- مودارها اگر عرق بکنند، باید بروند حمام و کلی موهایشان را با شامپو چنگ بزنند تا چربی و عرق از پوست سرشان پاک شود ولی کچل‌ها با یک دستمال کاغذی مشکل را حل می‌کنند.

5- کچل‌ها غصه‌هایشان کمتر است و مثل بقیه هر روز نگرانی ریزش موهایشان را ندارند.

6- و بالاخره اینکه کچل‌ها استرس‌هایشان ذخیره نمی‌شود.

تنها بازدید : 133 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)

 

زندگی نامه سروش لشکری

سروش لشگری متولد ۱۳۶۴ دانشجوی رشته زبان (البته اخراج شده) بچه تهران ونک .

وی داری وض مالی بسیارخوب بوده بر خلاف گفت های خود در آهنگهایش پدر وی صاحب کارخانه ی در اصفهان است او با علاقه ی شدید به رپ درسال ۱۳۷۹ اولین آهنگ خود را بیرون داد و با خواندن بیش از ۲۰ آهنگ اولین آلبوم خود را بیرون داد به نام (جنگل آسفالت) که به گفته خود اولین آلبوم رپ فارسی است وی در این آلبوم از آهنگساز بسیار توانا به نامه (مهدیار آقاجانی) کمک گرفته است.

سروش هیچکس علاوه بر آلبوم جنگل اسفالت تعداد زیادی موسیقی رپ با همکاری رپر‌های دیگر فارسی زبان و انگلیسی زبان نطیر: ابلیس، ریول، زدبازی، قاف، سامان ویلسون و پیشرو تولید کرده و به بیرون فرستاده‌است

 سروش لشکری تا کنون دو گروه با نام های ۰۲۱ و صامت را تشکیل داده است.

تنها بازدید : 189 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)
 

نام: محمدرضا گلزار

تاریخ تولد: 1354

مدرک تحصیلی: فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی.

قبل از اینکه به سینما بیاید، نوازنده بود و به عنوان گیتاریست با گروه آریان همکاری می کرد. آشنایی اتفاقی اش با ایرج قادری باعث می شود تا در فیلم « سام و نرگس » بازی کند. از آن به بعد در فیلمهای « زمانه »، « بالای شهر، پایین شهر » و « شام آخر » بازی کرد که فیلم آخری زودتر از دیگر فیلمهایش به نمایش درآمد.

محمدرضا گلزار در سال 1381 در فیلمهای « بوتیک » و « چشمان سیاه » بازی و سال 1382 را با بازی در فیلم « 13 گربه روی شیروانی » آغاز کرد.

شاید کسی باور نمی کرد که گلزار هم بتواند خوب بازی کند. اما او در فیلم « بوتیک » نشان داد که اگر بخواهد می تواند بازیگر موفقی باشد. به شرطی که ...

سام و نرگس (ایرج قادری، 1378)

زمانه (حمیدرضا صلاحمند، 1379)

بالای شهر، پایین شهر (اکبر خامین، 1380)

شام آخر (فریدون جیرانی، 1380)

بوتیک (حمید نعمت الله، 1381)

چشمان سیاه (ایرج قادری، 1381)

زهر عسل (ابراهیم شیبانی، 1381)

13 گربه روی شیروانی (علی اکبر عبدالعلی زاده، 1382)

کما (آرش معیریان، 1382)

گل یخ (کیومرث پوراحمد، 1383)

آتش بس (طهمینه میلانی، 1383)

شام عروسی (کیومرث پوراحمد، 1383)

تله (سیروس الوند، 1385)

تنها بازدید : 151 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)
شادمهر عقیلی

هفتم بهمن ماه 1357 در يك خانواده شش نفره در تهران متولد شد.سه برادر داشت كه دو نفر از آنها رو در جنگ ايران و عراق از دست داد     
از بچگي به نوازندگي علاقه داشت و با پيانو شروع كرد ولي بعد ويلون را بعنوان ساز تخصصي خود انتخاب كرد.آهنگسازي ميكرد و نواختن ساز را از هر كاري بيشتر دوست داشت. ساز هاي تخصصي وي پيانو ،گيتار و ويلن بوده و در نواختن ويلون تبحر خاصي دارد.
از 1376 وارد واحد موسيقي صدا و سيما شد و در آنجا مشغول به كار شد ولي كارهاي او براي كسب مجوز مشكل داشتند.بعنوان اولين كار معبود را اجرا كرد. بعد از آن بهار من اولين كاست او بود.بهار من كاست بدون كلامي بود كه نوازندگي پيانو ،گيتار و ويلون را در آن بعهده داشت
بعد از بهار من مسافر به بازار آمد و تحولي در موسيقي پاپ كشور ايجاد شد كه آثار آن براي هميشه به جا ماند.بعد از آن كاست دهاتي منتشر شد و باعث نمايان شدن فرق بين كارهاي شادمهر و ديگران شد.در اين راه هميشه مشكلات بسيار زيادي سر راه او قرار داشت و گرفتن مجوز براي كاري كه نام شادمهر روي آن باشد مشكل شد
با وارد شدن شادمهر به سينما محبوبيت او صد چندان شد   .او در دو فيلم سينمايي پر پرواز و شب برهنه بازي كرد و خود را در عرصه بازيگري هم مورد امتحان قرار داد . بازي در اين فيلمها باعث افزايش حساسيت روي كارهاي وي شد
 پس از آن ، دوسال گرفتن مجوز براي كاست بعدي يعني آدم و حوا ادامه پيدا كرد و شادمهر كه ديگر عرصه را براي كار تنگ مي ديد رهسپار ينگه دنيا شد تا كسي نتواند جلوي پيشرفت او را  سد كند . و  قصه پر پرواز را در زندگي خود تكرار كرد . شايد پر پرواز زنگ خطري بود براي آنهايي كه اجازه راحت كار كردن را از امثال شادمهر سلب ميكردند
آدم و حوا و بعد از آن خيالي نيست بصورت غير مجاز در ايران پخش شد و محبوبيت وي را بيش از پيش  زياد كرد تا هوادارانش با دور شدن او از وطن ، او  را  به  خود  نزديك  تر  حس  كنند  و  ا ز كارهاي اين نابغه موسيقي لذت ببرند
در حال حاضر وي در تورنتو كانادا مشغول كار است و ار تباط خود را با وطن و هوادارانش همچنان حفظ مي كند تا كاري باب ميل جوانان اين كشور ارائه دهد و جاي خود را در قلب ايشان نگاه دارد

شادمهر عقيلي

تنها بازدید : 149 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)
                                          

به نام او... من محسن يگانه هستم . متولد 23/2/؟؟13 هستم . کار موسيقي رو به صورت


 

حرفه اي از سال 79 با نواختن گيتار شروع کردم . اما درهمان ابتداي کار وقتي با سختي هاي


 

 اين کار مواجه شدم براي مدتي قصد داشتم به کلي موسيقي رو ادامه ندم . اما مايوس نشدم


 

 و از اون به بعد کاررو جدي دنبال کردم . و خيلي زودتر از اون چيزي که فکرشو مي کردم نواختن گيتارو


 

به صورت حرفه اي فرا گرفتم و 2 سال کيبورد رو هم شروع کردم تا امروز که قطعات گيتار آلبوم محسن


 

 چاوشي رو اجرا کردم . اما آهنگ سازي رو که به نظر خودم بهترين شاخه موسيقيه از 2سال پيش به


 

 صورت جدي شروع کردم . تا امروز که براي ديگر خواننده ها آهنگ مي سازم و شعر ميگم . از جمله


 

محسن چاوشي (تراک آهاي خبر نداري) , حامد هاکان (چون آلبوم ايشون هنوز به بازار نيومده ترجيح


 

 ميدم نگم) و فرزاد باقري که بزودي آلبومش به بازار مياد ... اما طي اين 2سال حدود 30 تا شعر گفتم


 

 و حدود 40تا آهنگ ساختم که هر کدوم براي من ارزش چند بار گوش کردن رو داره .


 

اما آشنايي من با محسن چاوشي منو به سطح کاري بالايي رسوند و از اون به بعد قدرت آهنگ هام


 

 بيشتر و بيشتر شد که جا داره از محسن تشکر کنم .آلبوم خودم حدود 1ماه ديگه وارد بازار ميشه که


 

 اسم اون در ابتدا « رفيق نيمه راه » يا « نفرين» بود اما به «سال کبيسه» تغيير نام دادم . در اين آلبوم


 

 محسن چاوشي به همراه غلامرضا فواديان که خيلي در ضبط کار کمک کردن تنظيم آهنگها رو به


 

عهده گرفتن . تمام آهنگ ها و شعرها کار خودمه به غير از تراک «سال کبيسه» که آهنگساز اون


 

محسن چاوشيه .


 

در مورد خوندن هم بايد بگم توي آلبوم «خودکشي ممنوع» محسن چاوشي در تراکهاي «آهاي خبر


 

نداري» , «کلاف» و «رميکس» به صورت مهمان خوندم . و خيلي خوشحالم از اينکه محسن چاوشي


 

و حامد هاکان هم لطف کردن و در کنار من در اين آلبوم با صداي گرمشون خوندن و ازشون تشکر ميکنم .


 

 همچنين از غلامرضا فواديان که کيبورد اين آلبوم رو زد و محمدرضا آتش افروزان که در يکي از کارها ويلن


 

 اجرا کرد کمال تشکر را دارم . خودم هم در اين آلبوم قطعه هاي گيتار رو اجرا کردم و در آخر چند بيت از


 

 شعر «رفيق نيمه راه» يا « نفرين» رو که از شعراي خودمه براي بازديد کنندگان از اين سايت مي نويسم :


 


 

خدا کنه که حسرت خوشي به قلبت بمونه


 


 

يه بي وفا مثل خودت ريشه ها تو بخشکونه


 


 

يکي باشه که هر نفس آتيش به جونت بزنه


 


 

بهت خيانت بکنه زخم زبونت بزنه


 


 

الهي اون هرکي که هست پا روي قلبت بزاره


 
 هرچي که با من ميکني يه روز به روزت بياره


  

همين قد هم که خواستمت از سرتم زياديه


  

فکر نکني تو قلب من يه لحظه از تو ياديه


 
 خيال نکن به يادتم بدون که مردي تو دلم


 
خودت ميدوني جاي عشق نفرت و کاشتي تو دلم


 
 آهاي رفيق نيمه راه آهاي تو که تنها ميري


 فقط يه نفرين مي کنم تو اوج غربت بميري

تنها بازدید : 200 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)
 

آهنگ بسیار زیبای فرزاد فرزین به نام بی تو

http://www.3eda.com/modules.php?name=News&file=article&sid=3&mode=&order=0&thold=0

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فرزین به نام شوک

http://www.3eda.com/modules.php?name=News&file=article&sid=41&mode=&order=0&thold=0

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بنیامین به نام تنهام بزار

http://www.3eda.com/modules.php?name=News&file=article&sid=32&mode=&order=0&thold=0

آهنگ جدید و زیبای امید علومی به نام چراغ قرمز عشق

http://www.3eda.com/modules.php?name=News&file=article&sid=52&mode=&order=0&thold=0

آهنگ جدید و زیبای مصطفی یگانه به نام بی تو

http://www.3eda.com/modules.php?name=News&file=article&sid=51&mode=&order=0&thold=0

آهنگ جدید و بسیار زیبای ماهان به نام پارتی

http://www.3eda.com/modules.php?name=News&file=article&sid=50&mode=&order=0&thold=0

ریمیکس جدید آهنگ بسیار زیبای عماد به نام کارت تمومه کاری از دی جی آرش

http://www.3eda.com/modules.php?name=News&file=article&sid=48&mode=&order=0&thold=0

آهنگ جديد و زيباي بهنام صفاريان به نام اكس پارتي

http://www.3eda.com/modules.php?name=News&file=article&sid=47&mode=&order=0&thold=0

آهنگ جدید سعید کرمانی با همراهی BobbyLord به نام ستاره

http://www.3eda.com/modules.php?name=News&file=article&sid=44&mode=&order=0&thold=0

آهنگ جدید و بسیار زیبای مجتبی کبیری و الیاس حسینی پور به نام شهر فرنگ

http://www.3eda.com/modules.php?name=News&file=article&sid=36&mode=&order=0&thold=0

آهنگ جديد و زيباي احسان خواجه اميري به نام رفتي

http://www.3eda.com/modules.php?name=News&file=article&sid=34&mode=&order=0&thold=0

آهنگ جديد و بسيار زيباي احسان خواجه اميري به نام عاقبت عشق

http://www.3eda.com/modules.php?name=News&file=article&sid=2&mode=&order=0&thold=0

 

آهنگ جدید و زیبای پارتی فوق العاده زیبا از مجان و سامان

http://rap98.org/music/Mojan%20Yz%20Ft%20Saman%20-%20Darham%20%28Bax98.ir%20&%20Rapfa.com%29.mp3

اهنگ جدید علی نابغه بنام Never Like Me Baby

http://i38.tinypic.com/o0xe7t.jpg

http://rap98.org/mosh/Milad%20Nabeghe%20-%20Never%20Like%20Me%20Baby%28Bax98.ir%20&%20Rapfa.com%29.mp3

آهنگ جدید و فوق العاده بمب فرزان وحشت با همراهی میثم بنام همه تنهان

http://rap98.org/music/Farzan%20Vahshat%20Ft.%20Meysam%20%20-%20Hame%20Tanhan%28Bax98.ir%20&%20Rapfa.com%29.mp3

آهنگ جدید و بسیار زیبا  تندر بنام مردی

http://bax98.do.am/TONDAR-MARDI-bax98.ir.mp3

2 آهنگ جدید و زیبا از محمود رامتین و میاد رونی

http://bax98.do.am/MahmoudRamtinMiadRony-Pariyawww.Bax98.ir.mp3

http://bax98.do.am/MahmoudRamtinMiadRony-BabyJoon-Bax98.ir.mp3

آهنگ جدید بسیار ریبا و بمب   رضا پیشرو و علی اوج ( علی کینگ ) بهمراهی محمد جواد و بابا طوفان بنام افکار شیطانی

http://yashar.do.am/Pishro_Owj-Afkare_sheytani_Bax98.ir.mp3

تنها بازدید : 360 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)
عطر تازه جنیفرلوپز

جنیفر لوپز هم عطر تازه خود با نام  ‘Deseo For Men’  را در نیویورک معرفی کرد.
این عطر در دو سایز ۱/۷  ۴۵دلار و ۳/۴  ۵۵دلار عرضه شده است.

 

 

ادعای تازه عدنان غلیب

عدنان غلیب دوست پسر سابق بریتنی ادعا کرد که ویدئوی ثک ثی از بریتنی در اختیار دارد. او در تماسی با هرت مگزین این مسئله را بیان کرد.این ویدئو در سفر بریتنی و عدنان به مکزیک تهیه شده. عدنان از گفتن جزئیات بیشتر در این مورد خودداری کرده. به نظر او به دنبال گرفتن یک حق السکوت سنگین از بریتنی است.

این ها در حالی است که بریتنی اسپرز روزهای ارامی رو میگذراند. او سینگل تازه اش به نام womanizer  را به تازگی منتشر کرده و برای معرفی ان به نیویورک رفته بود.

تولد ۲۱ سالگی هیلاری داف

هیلاری داف و دوست پسرش در روز تولد ۲۱ سالگی هیلاری داف در فروشگاه کتاب کودک در نیویورک.
مادر هیلاری داف ” سوزان داف ” از ماه گذشته در تدارک یک جشن تولد ۲۵۰۰۰ دلاری برای او بود.

 

 

دیوید و ویکتوریا در مراسم معرفی عطرشان

دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا  جمعه شب و در مراسمی رسمی کلکسیون عطرشان را عرضه کردند. این عطر با نام ” سیگناتور “ برای زنان و مردان عرضه شده.حدود دو هزارتن از طرفداران انها در زیر باران شاهد این مراسم بودند. دیوید بکهام لباسی از تام فورد به تن داشت و ویکتوریا هم لباسی از آنتونیو براردی .

 

 

اولین عکس های بچه نیکول کیدمن

سرانجام چهره دختر دو ماه نیکول کیدمن ، ساندی رز دیده شد ، پاپاراتزی های دیروز در لندن عکس هایی از دختر نیکول کیدمن که در آغوشش بود گرفتند

The image “http://dailyfa.net/wp-content/uploads/2008/09/dailyfa-net-nickidman-lon-1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

 

 

چهره جالب و بدون آرایش مدونا

چهره بدون آرایش مدونا ۵۰ ساله در پاریس - دیروز

 

 

هیلاری داف در حال خرید در بلوار رابرتسون لس آنجلس

 

 

جدیدترین خبرهای آنجلینا جولی و براد پیت : از زندگی در برلین تا جدایی

در حالیکه روزنامه بیلد با چاپ عکس هایی از خانه ویلایی ۱۲ هزار هکتاری براد پیت و آنجلینا جولی در برلین آلمان خبر داده است همچنان بازار شایعات در باره جدایی این زوج مشهور همچنان داغ است

پس از شش ماه اقامت در فرانسه ، خانواده بزرگ براد جولی بزودی رهسپار برلین آلمان خواهد شد

بزودی فیلمبرداری فیلم جدید براد پیت و کوئنتین تارانتینو در آلمان آغاز خواهد شد

داستان فیلم ” حرامزاده های بی شرف ” فیلم جدید تارانتینو که شش سال بر روی فیلمنامه آن کار کرده به دوران جنگ جهانی دوم بازمی گردد. در این فیلم یک گروه از سربازان سرکش آمریکایی که قرار است اعدام شوند این اقبال را می یابند تا به جای اعدام در کنار نیروهای متفقین در عملیاتی علیه ارتش نازی آلمان شرکت کنند

براد پیت قرار است در این فیلم نقش آلدو راین، ستوان ارتش آمریکا را بازی کند و لئوناردو دی کاپریوی ۳۴ ساله نیز در نقش هانس لاندا، افسر نازی ظاهر شود

این نخستین باری است که این دو بازیگر در فیلمی از کوئینتین تارانتینو حضور می یابند

اما اخبار مربوط به جدایی و روزای آخر زندگی براد پیت و آنجلینا جولی در کنار هم چند هفته ای است که توسط نشریات مختلف شنیده می شود هر چند این زوج سعی کردند با تکذیب این شایعات رو کم کنند اما منابع مختلف همچنان بر جدایی قریب الوقوع این زوج تاکید دارند

به گفته رسانه ها براد پیت در دو حضور مهم و اخیرش در دو جشنواره مهم و جهانی ونیز ایتالیا و تورنتو کانادا تنها و بدون حضور آنجلینا جولی بود او حتی در ونیز فقط بچه هایش مادوکس و پکس رو همراه داشت و نشانی از آنجلینا نبود

هر چند به گفته دوستان نزدیک  آنجلینا جولی او دچار دردهای دوران پس از زایمان است و کمتر امکان حضور رسمی در محافل را دارد

 

 

عکس های زیبا ریحانا در هفته مد میلان

ریحانا در شو طرح های گوچی در هفته فشن میلان دیده می شود

Recording artist Rihanna attends the Gucci fashion show at Milan Fashion Week Spring/Summer 2009 on September 24, 2008 in Milan, Italy.
 

 

 

حضور براد پیت در یک آگهی تبلیغاتی

The image “http://dailyfa.net/wp-content/uploads/2008/09/brad-pitt-yellow-12_1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

براد پیت با لباسی زرد رنگ در صحنه فیلمبرداری تبلیغات یک شرکت ژاپنی در فرانسه. این شرکت یک کمپانی سازنده گوشی هست که نامی از اون برده نشده. جرمن مدیا اعلام کرد که براد پیت و آنجلینا جولی دیروز به برلین سفر کردند. این دو یک اقامت نود روزه در این شهر خواهند داشت. براد پیت قرار است در تازه ترین اثر سینمایی کوئنتن تارانتینو با نام Inglorious Bastards در برلین هنرنمایی کند

 

 

لیندسی لوهان رابطه عاشقانه اش با سامانتا را فاش کرد

سرانجام پس از ماهها جنجال و کشمکش در مورد رابطه پنهانی و خاص لیندسی لوهان ۲۲ ساله با دوست ۳۰ ساله اش سامانتا این رابطه شکل جدی به خود گرفت

لیندسی در گفتگو با یک شبکه رادیویی آمریکا در پاسخ مجری برنامه که از او در مورد نوع و مدت رابطه اش با سامانتا پرسیده بود  این رابطه رو عاشقانه و از مدت های قبل ذکر کرد

لیندسی لوهان با فاش کردن این راز یکی از بدترین اتفاق های ماه های اخیر هالیوود را اعلام کرد زوج بودن این دو هر چند از مدت ها قبل توسط رسانه های مختلف بیان شده بود اما با بیان حرف های این ستاره جوان و پرحاشیه هالیوودی شکلی دیگر بخود گرفت

گفته میشه این زوج یک خانه هم در نیویورک خریده اند هر چند از اول سال ۲۰۰۸ لیندسی لوهان و سامانتا همیشه با هم بودند و زوجی جدایی نشدنی بودند عکس هایی که از این دو در اوایل همین ماه در یکی از خیابان های نیویورک منتشر شد جای شکی باقی نگذاشته بود

هر چند گفته میشه پدر لیندسی لوهان مخالفت شدیدی با رابطه سامانتا با دخترش دارد

لیندسی لوهان در حال گرفتن فتوشات هایی برای یک مجله فشن در هالیوود دیده می شود

 

 

عکس هایی از تعطیلات جسیکا آلبا در ساحل مکزیک

جسیکا آلبا ستاره ۲۷ ساله هالیوود در حال گذراندن تعطیلات همراه با شوهرش در سواحل مکزیک

عکس هایی از ادامه تعطیلات جسیکا البا در مکزیک

 

 

جدیدترین عکس های کیم کارداشیان

Kim Kardashian spotted leaving the “Dancing With the Stars” rehearsal studios in Los Angeles, California.

 

 

عکس های جدید هیلاری داف در لس آنجلس

The image “http://dailyfa.net/wp-content/uploads/2008/09/hilary-duff-gym-9228-1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

 

 

جدیدترین عکس های سوری در کنار کتی و تام کروز

سوری کروز در آغوش پدرش تام ، خانواده کروز اخر هفته را در کنار هم در نیویورک سپری کردند

کتی هلمز اینروزا مشغول اجرای تئاتر ” همه پسران من ” در برادوی است

 

 

جنیفر لوپز خاله شد !

لیندا خواهر کوچکتر جنیفر لوپز اولین بچه اش را که دختر است بدنیا آورد

 

 

تور کنسرت های جانت جکسون

کنسرت جانت جکسون در لس آنجلس از سری کنسرت های تور جهانی او با عنوان Rock Witchu برگزار شد. جانت جکسون ۴۲ ساله این کنسرتها بعد از هفت سال برای معرفی آلبوم تازه اش برگزار می کند. او با چندین دست لباس و آرایش موهایی متفاوت روی صحنه رفت.

تنها بازدید : 138 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)

فال روزانه 

متولدين فروردين: در زمينه مسائل عاطفي و احساسي ، اکثر متولدين اين ماه به سوی ايده هايشان پيش ميروند. امروز سعي کنيد معامله ای انجام ندهيد ، شانس با شما يار نيست .

متولدين ارديبهشت: خيلي از جوان های متولد اين ماه در بدست آوردن هدفها بسيار عجول هستند بطوريکه گاه در مسير اين تعجيل دچار دوباره کاری و يا تکرار و يا کندی حرکت ميشوند، در هر حال اين گروه بايد عاقلانه و صبورانه پيش بروند، عشق برای بعضي از مجردها توام با خوشبختي و برای عده ای دردسرساز و پرهياهوست .

متولدين خرداد: مردان اين ماه در دوراهي گير کرده اند که توصيه ميشود با تفکر و مشاورت، راه درست را انتخاب کنند. به زودی خبر خوشي را دريافت خواهيد کرد که زندگيتان را دگرگون خواهد کرد .

متولدين تير: خبرهای خوشي برای هشتاد درصد از متولدين اين ماه در راه است که اغبل در رابطه با کار است . شما احتياج به مسافرت ولو کوتاه داريد ، حتما اين مسافرت را مهيا سازيد ، چرا که فوق العاده در روحيات شما تاثير خواهد گذاشت .

متولدين مرداد: در حاليکه شانس بسياری از متولدين مجرد برای شروع زندگي مستقل و خوب بالا ست، بعضي ها نيز ناچارند در نامزدی و يا روابط عاشقانه خود تجديد نظر کنند. امروز به کلا روز شادی برای شما خواهد بود.

متولدين شهريور: نامزديها و آشناییهای تازه زندگي خيلي از متولدین این ماه را بکلي عوض خواهد کرد. به آقايون مجرد توصيه ميشود که سريعا احساسات خود را به محبوب خود ابراز کنند در غير اينصورت شانس بزرگي را از دست خواهند داد .

متولدين مهر: خانمهای متولد اين ماه اغلب روحيه حساس و شکننده ای دارند، اين عده از دروغ و دورويي آدمها خيلي زود ميشکنند و آنقدر که به روابط انسانها در حد احساسي اهميت ميدهند به کمک و ياری مادی نيم نگاهي هم ندارند. ازدواج در ميان جوان ترها اوج ميگيرد و بسياری از دخترخانمها شانس يافتن مرد دلخواه خود را مي يابند .

متولدین آبان: ازدواج دوم برای آن عده که از زندگي گذشته خود ناکام بودند با دورانديشي و تعمق اغلب ثمربخش است. تولد بچه های تازه، ناگهان زندگي بعضي زوج ها را دگرگون ميسازد . در کل روز شادی را پيشرو داريد .

متولدين آذر: در جمع خانواده متولدين اين ماه، آدمهای افسرده و غمگين ديده ميشوند که بايد خيلي زود آنها را به شادی و اميد کشاند وگرنه فضای خانواده را افسرده و بي تحرک ميسازند .

متولدين دی: اغلب دختر خانمهای متولد اين ماه درگير عشقي پرشور و حساس شده اند که نياز به مطالعه بيشتری دارد. آقايون مجرد اين ماه شانس زيادی برای يافتن زوج آينده خود را دارند .

متولدين بهمن: جوان های شاغل و يا در حال تحصيل اين ماه ، مرتب به مسير بسيار روشن و پراميدی افتاده و آينده خوبي را دنبال ميکنند . امروز زندگي اجتماعي و احساسي شما غني است. چه بخواهيد چه نخواهيد، بايد بدانيد كه عاشق شده‌ايد. قدر حرمت‌ها را بدانيد و دوستان خود را از خود دور نكنيد. او شما را دوست دارد.

متولدین اسفند: دراین زمان، قراری، جلسه ای، ملاقاتی برای شما جور خواهد شد که عقل، منطق، احساس و عشق به آینده ی خانواده ایجاب میکند که پای خود را از آن کنار بکشید. شخصیت شما به گونه ایست که به طور بالقوه، احترام و تحسین و دوستی دیگران را بر می انگیزد. ملاقاتی رخ میدهد که اگر درست و به موقع استفاده کنید. دگرگونی فوق العاده را در زندگی صاحب میشوید

متولدين فروردين: در زمينه مسائل عاطفي و احساسي ، اکثر متولدين اين ماه به سوی ايده هايشان پيش ميروند. امروز سعي کنيد معامله ای انجام ندهيد ، شانس با شما يار نيست .

متولدين ارديبهشت: خيلي از جوان های متولد اين ماه در بدست آوردن هدفها بسيار عجول هستند بطوريکه گاه در مسير اين تعجيل دچار دوباره کاری و يا تکرار و يا کندی حرکت ميشوند، در هر حال اين گروه بايد عاقلانه و صبورانه پيش بروند، عشق برای بعضي از مجردها توام با خوشبختي و برای عده ای دردسرساز و پرهياهوست .

متولدين خرداد: مردان اين ماه در دوراهي گير کرده اند که توصيه ميشود با تفکر و مشاورت، راه درست را انتخاب کنند. به زودی خبر خوشي را دريافت خواهيد کرد که زندگيتان را دگرگون خواهد کرد .

متولدين تير: خبرهای خوشي برای هشتاد درصد از متولدين اين ماه در راه است که اغبل در رابطه با کار است . شما احتياج به مسافرت ولو کوتاه داريد ، حتما اين مسافرت را مهيا سازيد ، چرا که فوق العاده در روحيات شما تاثير خواهد گذاشت .

متولدين مرداد: در حاليکه شانس بسياری از متولدين مجرد برای شروع زندگي مستقل و خوب بالا ست، بعضي ها نيز ناچارند در نامزدی و يا روابط عاشقانه خود تجديد نظر کنند. امروز به کلا روز شادی برای شما خواهد بود.

متولدين شهريور: نامزديها و آشناییهای تازه زندگي خيلي از متولدین این ماه را بکلي عوض خواهد کرد. به آقايون مجرد توصيه ميشود که سريعا احساسات خود را به محبوب خود ابراز کنند در غير اينصورت شانس بزرگي را از دست خواهند داد .

متولدين مهر: خانمهای متولد اين ماه اغلب روحيه حساس و شکننده ای دارند، اين عده از دروغ و دورويي آدمها خيلي زود ميشکنند و آنقدر که به روابط انسانها در حد احساسي اهميت ميدهند به کمک و ياری مادی نيم نگاهي هم ندارند. ازدواج در ميان جوان ترها اوج ميگيرد و بسياری از دخترخانمها شانس يافتن مرد دلخواه خود را مي يابند .

متولدین آبان: ازدواج دوم برای آن عده که از زندگي گذشته خود ناکام بودند با دورانديشي و تعمق اغلب ثمربخش است. تولد بچه های تازه، ناگهان زندگي بعضي زوج ها را دگرگون ميسازد . در کل روز شادی را پيشرو داريد .

متولدين آذر: در جمع خانواده متولدين اين ماه، آدمهای افسرده و غمگين ديده ميشوند که بايد خيلي زود آنها را به شادی و اميد کشاند وگرنه فضای خانواده را افسرده و بي تحرک ميسازند .

متولدين دی: اغلب دختر خانمهای متولد اين ماه درگير عشقي پرشور و حساس شده اند که نياز به مطالعه بيشتری دارد. آقايون مجرد اين ماه شانس زيادی برای يافتن زوج آينده خود را دارند .

متولدين بهمن: جوان های شاغل و يا در حال تحصيل اين ماه ، مرتب به مسير بسيار روشن و پراميدی افتاده و آينده خوبي را دنبال ميکنند . امروز زندگي اجتماعي و احساسي شما غني است. چه بخواهيد چه نخواهيد، بايد بدانيد كه عاشق شده‌ايد. قدر حرمت‌ها را بدانيد و دوستان خود را از خود دور نكنيد. او شما را دوست دارد.

متولدین اسفند: دراین زمان، قراری، جلسه ای، ملاقاتی برای شما جور خواهد شد که عقل، منطق، احساس و عشق به آینده ی خانواده ایجاب میکند که پای خود را از آن کنار بکشید. شخصیت شما به گونه ایست که به طور بالقوه، احترام و تحسین و دوستی دیگران را بر می انگیزد. ملاقاتی رخ میدهد که اگر درست و به موقع استفاده کنید. دگرگونی فوق العاده را در زندگی صاحب میشوید

تنها بازدید : 143 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)

پارگي پرده‌ گوش‌ عبارت‌ است‌ از پاره‌ شدن‌ پرده‌ نازك‌ گوش‌ كه‌ قسمت‌هاي‌ داخلي‌تر گوش‌ را از گوش‌ خارجي‌ جدا مي‌كند.

 

http://www.parslift.com/files/pl/media/Human-Ear.jpg

علايم‌ شايع‌
درد ناگهاني‌ درگوش‌
ناشنوايي‌ نسبي‌
خونريزي‌ يا ترشح‌ از گوش‌. ترشح‌ گوش‌ ممكن‌ است‌ در عرض‌ ۴۸-۲۴ ساعت‌ پس‌ از پارگي‌، شبيه‌ چرك‌ شود.
وزوز گوش‌
سرگيجه‌
علل‌
پاره‌ شدن‌ پرده‌ گوش‌ به‌ دنبال‌ وارد كردن‌ يك‌ شي‌ء مثل‌ گوش‌ پاك‌كن‌ يا گيره‌ كاغذ براي‌ تميز كردن‌ يا رفع‌ خارش‌ گوش‌
وارد آمدن‌ فشار ناگهاني‌ به‌ پرده‌ گوش‌ به‌ سمت‌ داخل‌، مثلاً در اثر سيلي‌، حادثه‌ به‌ هنگام‌ شنا يا شيرجه‌، يا وقوع‌ انفجار در نزديكي‌ فرد
وارد آمدن‌ فشار ناگهاني‌ به‌ پرده‌ گوش‌ به‌ سمت‌ خارج‌ (مكش‌ به‌ سمت‌ خارج‌) مثلاً در اثر بوسيدن‌ گوش‌
عفونت‌ شديد گوش‌ مياني‌
عوامل‌ افزايش‌دهنده‌ خطر
عفونت‌ اخير گوش‌ مياني‌
صدمه‌ به‌ سر
پيشگيري‌
هيچ‌ شئي‌ را درون‌ مجراي‌ گوش‌ فرو نكنيد.
از صدماتي‌ كه‌ ممكن‌ است‌ باعث‌ پاره‌ شدن‌ پرده‌ گوش‌ شوند اجتناب‌ كنيد.
در صورت‌ بروز عفونت‌ گوش‌ مياني‌، سريعاً براي‌ درمان‌ مراجعه‌ كنيد.
عواقب‌ مورد انتظار
اگر پرده‌ گوش‌ پاره‌ شده‌ عفوني‌ نشود، معمولاً خود به‌ خود در عرض‌ ۲ ماه‌ ترميم‌ صورت‌ مي‌گيرد. اگر پرده‌ گوش‌ پاره‌ شده‌ عفوني‌ شود، عفونت‌ را مي‌توان‌ درمان‌ كرد و شنوايي‌ نيز معمولاً مشكل‌ دايمي‌ پيدا نمي‌كند.
اگر پارگي‌ خود به‌ خود ترميم‌ نشود نياز به‌ جراحي‌ وجود دارد.
عوارض‌ احتمالي‌
عفونت‌ گوش‌، همراه‌ با تب‌، استفراغ‌ و اسهال‌
ندرتاً خونريزي‌ زياد
مننژيت‌
ماستوئيديت‌ (عفونت‌ ماستوئيد، ناحيه‌ استخواني‌ درست‌ پشت‌ گوش)
ندرتاً ناشنوايي‌ دايمي‌
درمان‌

اصول‌ كلي‌
تشخيص‌ با معاينه‌ گوش‌ با اتوسكوپ‌ (دستگاه‌ مخصوص‌ ديدن‌ داخل‌ گوش‌) تأييد مي‌شود. همچنين‌ ممكن‌ است‌ مايع‌ داخل‌ گوش‌ كشت‌ داده‌ شود.
درمان‌ شامل‌ دارو براي‌ پيشگيري‌ از عفونت‌ و مراقبت‌ حمايتي‌ براي‌ درد است‌.
حتي‌المقدور فين‌ نكنيد. اگر اين‌ كار ضرورت‌ داشته‌ باشد، آن‌ را به‌ ملايمت‌ انجام‌ دهيد.
مجراي‌ گوش‌ را خشك‌ نگاه‌ داريد. شنا نكنيد، دوش‌ نگيريد، يا در باران‌ بدون‌ چتر راه‌ نرويد.
اگر پرده‌ گوش‌ خود به‌ خود ترميم‌ نشود، عمل‌ جراحي‌ ظريفي‌ براي‌ ترميم‌ آن‌ صورت‌ خواهد گرفت‌.
داروها
آنتي‌بيوتيك‌ براي‌ پيشگيري‌ از عفونت‌
داروهاي‌ ضد درد. براي‌ درد خفيف‌ مي‌توانيد از استامينوفن‌ استفاده‌ كنيد.
فعاليت‌
با رو به‌ بهبود گذاشتن‌ علايم‌، فعاليت‌هاي‌ عادي‌ خود را از سر گيريد.
رژيم‌ غذايي‌
رژيم‌ خاصي‌ توصيه‌ نمي‌شود.
در اين‌ شرايط‌ به‌ پزشك‌ خود مراجعه‌ نماييد
اگر شما يا يكي‌ از اعضاي‌ خانواده‌ تان علايم‌ پارگي‌ پرده‌ گوش‌ را داريد، خصوصاً اگر ترشح‌ چرك‌ مانند از گوش‌ خارج‌ شود.
اگر يكي‌ از موارد زير هنگام‌ درمان‌ رخ‌ دهد:
ـ تب‌
ـ دردي‌ كه‌ علي‌رغم‌ درمان‌ ادامه‌ يابد.
ـ سرگيجه‌اي‌ كه‌ بيش‌ از ۲۴-۱۲ ساعت‌ طول‌ بكشد.
ـ اگر دچار علايم‌ جديد و غيرقابل توجيه شده ايد‌. داروهاي‌ مورد استفاده‌ در درمان‌ ممكن‌ است‌ عوارض‌ جانبي‌ به‌ همراه‌ داشته‌ باشند.

تنها بازدید : 163 چهارشنبه 12 آبان 1389 نظرات (0)

عکسهای محمدرضا شریفی نیا و دخترش مهراوه شريفي نيا

مهراوه شريفي نيا

The image “http://media.farsnews.net//Media/8706/ImageNews/870610/50_870610_L600.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

 

مليكا شريفي نيا

 

آزيتا حاجيان همسر محمدرضا شریفی نیا

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
تنهایی را دوست دارم، زیرا بی‌وفا نیست تنهایی را دوست دارم، زیرا عشق دروغین در آن نیست تنهایی را دوست دارم، چون بارها تجربه كردم تنهایی را دوست دارم، چون خدا هم تنهاست منِ بیمارِ دیوانه٬ نمی‌خواهم رهایی را از چاه تنهایی... که مردن در این اعماق تاریکی٬ به از با آدمک‌ها زیستن در باغ رویایی!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 15,601
  • بازدید کلی : 58,034
  • کدهای اختصاصی